joi, 6 martie 2008
The Inner Life of Martin Frost


Dupa indelungi cautari am reusit sa gasesc si sa vad "The Inner Life of Martin Frost" a lui Paul Auster.Mi-a ramas multa vreme in minte acea scena din Smoke cand Harvey Keitel a ales sa fotografieze acelasi din aceeasi strada in fiecare zi timp de multi ani. E foarte miscator momentul in care scriitorul jucat de William Hurt o vede pe sotia sa, ce a murit de curand, intr-una din fotografii. Ca o naluca aflata in trecere pe aceea strada.

Apoi imi place Lulu on the Bridge despre coincidentele din viata si despre ce s-ar fi intamplat daca am fi trecut pe o strada intr-un anumit moment. Exista scriitori care te farmeca de la prima carte pe care o citesti si apoi cauti sa prelungesti aceasta stare. Trologia New yorkului mi-a deschis gustul pentru cartile lui Paul Auster iar Leviatanul este cartea lui care imi place cel mai mult.

"The Inner Life of Martin Frost" este ca si cum as fi cazut de la o inaltime foarte mare. Temele sunt aceleasi dar povestea este foarte rau pusa pe pelicula.Replici slabe in gura unor actori buni. E un film doar cu patru personaje, unul fiind jucat de Sophie Auster, fiica scriitorului. Rolul ei e foarte enervant si in plus nu numai ca joaca prost dar si canta la fel de prost.

Sophie Auster in 2005 a scos un album pe numele lui "Sophie Auster". Versurile a trei piese de pe album sunt scrise de Paul Auster. Nu a avut prea mare succes dar cel putin e perseverenta.

Etichete: , ,

0 Comments:

Trimiteți un comentariu