joi, 28 februarie 2008
Youth without youth


Aseara am vazut Youth without youth si mi-am amintit de peliculele romanesti facute imediat dupa revolutie. Filmul lui Coppola are o distributie foarte buna. Apar aici Tim Roth in rol principal, Bruno Ganz (ingerul lui wim wenders),Alexandra Maria Lara, foarte multi actori buni si chiar Matt Damon intr-un rol minuscul iar montajul e al lui Walter Murch.

Filmul este facut in Romania,dupa o nuvela romaneasca. Pentru aceste motive si cele mentionate mai sus ar trebui am ganduri mai bune despre film dar din pacate este o dezamagire totala. Filmul este facut cu bani putini dar nu asta este problema ci faptul ca pare facut de amatori. Atmosfera este artificiala si abunda prostiile intelectuale.

Ceea ce e mai ciudat, e ca mi-a placut sfarsitul. Nu mi s-a mai intamplat pana acum sa agreez doar ultimele cinci minute dintr-un film. Povestea lui Eliade mi se pare generoasa si cred ca ar fi meritat mai mult decat a reusit sa scoata din ea Coppola.

Etichete: , , , ,

0 Comments:

Trimiteți un comentariu