duminică, 7 decembrie 2008
Van Gogh & Counterstrike

Etichete: ,

7 Comments:
Blogger Asibaris said...
Hehe, foarte drăguţ clip. :)
Doar că te rog să-mi spui cum se numeşte melodia. O ştiu, şi am ascultat-o destul de mult, cel puţin impresia asta o am, dar nu ştiu de unde s-o iau.
E J.S. Bach, nu?

Blogger Pecta said...
Piesa este: Arthur Grumiaux - Partita No.3

Blogger Asibaris said...
Nu, Arthur Grumiaux este interpretul, eu ma refer la compozitor. :)

Blogger Pecta said...
Domnul Bach

Blogger Diana Adela Martin said...
mi-ar fi placut sa impuste acel albastru. sa-mi manjesc monitorul cu el. si peretii :)

Blogger Pecta said...
Si sa il poti impusca pe inamic in ureche

Blogger Diana Adela Martin said...
haha asta era chestia care a crontzanit cand am calcat pe ea, o ureche?

Trimiteți un comentariu