luni, 13 octombrie 2008
Filme din ultima vreme
Trei filme mi-au placut in ultima vreme ( cand spun asta ma refer la ultimele luni)

The Savages de Tamara Jenkins mi s-a parut foarte Jonathan Franzen, cu Philip Seymour Hoffman despre un frate si sora ajunsi la 40 de ani care trebuie sa aiba grije de tatal lor dement.



Mondovino - am citit mult despre docmentarul asta dar de abia acum l-am vazut. E despre vin si despre cum media influenteaza gusturile oamenilor. Un singur om, mister Parker a reusit sa influenteze intreaga industrie viticola si pe consumatorii de vinuri in asa masura incat sa creat
"o dictatura a gustului"



Mister Lonely - l-am asteptat foarte mult. E diferit de tot ce a facut pana acm Harmony Korine. Un film despre tristetea sosiilor. Diego Luna este aici copia lui Michael Jackson si Samantha Morton e o Marlyn Monroe.

1 Comments:
savages m-a dezamagit tare, aveam asteptari mari de la el, poate tocmai daia:)...tre sa pun si eu mana pe mister lonely

Trimiteți un comentariu